Wykorzystaj Google Merchant w marketingu afiliacyjnym!

/
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Marketing afiliacyjny to sposób na monetyzację Twojej strony internetowej. Dzięki niemu możesz otrzymać wynagrodzenie za sprzedaż produktów innych osób na Twojej platformie, a pomoże Ci w tym Google Merchant!

Marketing afiliacyjny – o co w tym chodzi?

Nie musisz tworzyć własnego produktu ani pisać artykułów. Wystarczy, że zajmiesz się  promocją cudzego produkt poprzez specjalne linki. Dzięki temu zarabiać będziesz wraz z każdą sprzedaż, do której dzięki temu dojdzie. Na tym polega marketing afiliacyjny w skrócie, jednak są strony, na których można znaleźć więcej informacji np. https://adsright.pl/marketing-afiliacyjny/, zachęcamy do lektury.

Nie jest to trudne, ale jest coś, co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem pracy z tym modelem biznesowym:

1) Po pierwsze, musisz wybrać swoją niszę – tematykę, która najbardziej Cię interesuje, abyś mógł faktycznie stać się w niej ekspertem i dzielić się przydatnymi informacjami z innymi. Pomoże to zbudować zaufanie z odbiorcami i sprawi, że poczują się bardziej komfortowo, kupując od Ciebie.

2) Po drugie, znajdź program partnerski, który pasuje do Twojej niszy i oferuje wysokie stawki prowizji. Istnieje wiele zasobów online, w których możesz znaleźć takie programy.

Google Merchant w kilku słowach

Google Merchant to rozwiązanie marketingowe w wyszukiwarkach, które pozwala na dotarcie z produktami do potencjalnych klientów. Marketerzy afiliacyjni mogą korzystać z tej usługi, aby promować sprzedawców i zarabiać prowizje w przypadku dokonania przez nich sprzedaży.

Merchant i marketing afiliacyjny

Nierzadko małe firmy są zdezorientowane, czym jest Google Merchant i jak może im pomóc. Oto marketing afiliacyjny z wykorzystanie Merchant Center od Google.

Merchant Center pozwala na tworzenie list produktów w Google Shopping, czyli funkcji, która pozwala użytkownikom robić zakupy online. Drugą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć jest to, że jedynym sposobem dla handlowców, aby uzyskać ich produkty wymienione na platformie, jest zapisanie się do sieci partnerskiej np. Affiliate Window. 

Po zarejestrowaniu się w Affiliate Window wszystko, co musisz zrobić to wysłać informacje o produkcie i a resztą zajmą się inni za Ciebie! Centrum Sprzedawcy Google pomaga zarządzać danymi produktów i tworzyć bogate snippety dla reklam w wyszukiwarce. Możesz wprowadzić informacje o produkcie, takie jak tytuł, opis, cena i inne. Możesz również dołączyć obrazy i filmy wideo dla każdego produktu.

Zaawansowane targetowanie

Po skonfigurowaniu konta i przesłaniu produktów Google pokaże je w Google shopping lub w wynikach wyszukiwania w takich witrynach jak Google.com, YouTube i wielu innych.

Możesz kierować użytkowników na podstawie ich lokalizacji lub preferencji językowych za pomocą filtrów w desce rozdzielczej Merchant Center i optymalizować produkty za pomocą automatycznych reguł opartych na danych o wydajności z poprzednich kampanii.

Zdj. główne: Firmbee.com/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pyszne śniadania dla najmłodszych
/
Pyszne śniadania dla najmłodszych
Zdrowe i wartościowe śniadanie to podstawa dobrego wejścia w energetyczny dzień naszego malucha. Zobacz jak w prosty i łatwy sposób możesz przygotować dziecku smaczny posiłek, nawet jeśli zaspaliście.
Wpływ aktywności fizycznej na pracę serca
/
Wpływ aktywności fizycznej na pracę serca
Aktywność fizyczna jest jedną z tych rzeczy, która stale powinna być obecna w codziennym życiu. Powinna być wdrażana już od najmłodszych lat, aby utrwalać dobre nawyki.
W czym najlepiej serwować kawę?
/
W czym najlepiej serwować kawę?
W naszym artykule podpowiemy Ci więc, w czym najlepiej serwować kawę w zależności od jej rodzaju!